close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] FC2網站
Feb 24th 2014, 23:29, by f51

作者f51 (FFFFFFF家族)

看板ask

標題[請問] FC2網站

時間Mon Feb 24 23:29:47 2014

想請問一下說 FC2是不是常常在改版呀? 我本身不太常上FC2 大約三到四個禮拜才會上一次看看影片 我發現我每次上去看影片播放樣式都不太一樣耶 像是音量框 或者是影片格式的邊框...等等 另外就是我記得我去年某段時間上FC2看 那時候看影片都沒有限制流量 (我非會員,我只點非會員影片看 但是現在上去看又開始限制同一個IP 只能看兩部影片了 是否FC2有時候會限制流量 有時候不限制流量呢? 謝謝 誠心請教 :) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.161.249.165

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gallerypp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()