close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-政治
>即時新聞-政治 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
連勝文:太太永遠不會同意我參選
Feb 24th 2014, 03:45

連勝文今宣布參選台北市長,由於曾是槍擊案受害這,連勝文的太太蔡依姍一直反對連出來參選。連勝文今在記者會面對媒體詢問太太最後是否同意他參選時說,「我太太永遠不會同意我出來參選,不管是今年還是十年後 ,我唯一能做就是參選不要影響到她正常生活」,所以目前為止沒有要把她納入選舉的一部份,不會強迫他幫我掃街拜票。

對媒體詢問未來如何修補跟總統馬英九的關係?連勝文打太極說,如果大家希望我們同台,那要多幫我拉票,先通過黨內初選,才有可能跟馬主席同台。而對外界質疑連家在大陸的投資,連勝文說,所有生意都合乎法律規定,如果各位有任何不滿,希望拿出實際證據,為了爭取為民服務的機會,我放棄花了十年功夫的生意,放棄事業是痛苦抉擇,但若擔任市長後,就不會再去參與。(陳郁仁/台北報導)

【更多新聞內容,都在《蘋果余艾苔》粉絲團】

連勝文指太太永遠不會同意他參選。趙元彬攝


更多文章,都在【蘋論陣線】

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gallerypp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()