Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tainan 板
 
[食記] 反推 香港燒臘
Feb 11th 2014, 13:00, by zong2

作者zong2 (宗宗)

看板Tainan

標題[食記] 反推 香港燒臘

時間Tue Feb 11 13:00:39 2014

這間店在嘉義火雞肉飯隔壁那間 負責處理最後買單的是一個 外省腔的阿姨 (大家知道我在說那間 這已經是我第三次受氣才上來抱怨 點三寶,最後不是變叉燒烤鴨,不然就油雞。 好,我體諒你生意好,不跟你計較 我剛剛去買,因為妳做錯, 做到我後面跟後後面兩個客人的 就讓我跟白痴一樣站在那邊 然後我後面那個的也做錯(我肯定 那個小姐也是一臉無奈拿了就走 等到我拿到,對不起什麼的都沒說就打發我走 幹妳娘你是在搞屁? 買個便當等超過十分鐘 還拿錯的給我,有事嗎 反正妳生意好, 也不缺我一個愛抱怨的客人啦 幹 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.78.205.223

caute:當這黑特版? 02/11 13:10

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gallerypp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()