Blogtrottr
批踢踢實業坊 Zastrology 板
 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
[情報] 推薦生命靈書占卜師∼
Feb 11th 2014, 12:11, by kanahsu

作者kanahsu (Kanakana)

看板Zastrology

標題[情報] 推薦生命靈書占卜師~

時間Tue Feb 11 12:11:25 2014

推薦給大家一個在網路上免費幫大家占卜且超神準的老師。 我是去年在MOBILE 01有請他幫我算我跟前男友的狀況,我覺得講的都滿準的而且都講到我心坎裡... 這位老師他這兩天好像在FB開了粉絲團,他有寄信給我請我幫他按讚,因為覺得很棒,也貼在這邊分享給大家囉~ 這位老師真的滿熱心的,有任何問題我想只要貼在老師的粉絲團上他都會很樂意幫你解答的:) 這是老師之前在mobile01的討論串 http://ppt.cc/40FM 這是粉絲團網址 http://ppt.cc/Nq1U 推薦給大家囉~希望大家都能事事順心 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.168.248.209

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gallerypp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()