Blogtrottr
批踢踢實業坊 Windows 板
 
Ready to move beyond the basics?

Enroll in this advanced DSLR course to explore more creative scenarios, image editing, and videography.
From our sponsors
Re: [問題] 如何完整刪除.Net Framework 4呢?
Feb 11th 2014, 12:51, by CassSunstein

作者CassSunstein (Am)

看板Windows

標題Re: [問題] 如何完整刪除.Net Framework 4呢?

時間Tue Feb 11 12:51:31 2014

我的系統是XP。先前為了安裝某個軟體,不得不去安裝了.net framework 4。 只是後來刪除了那個軟體,於是.net framework 4就變得不太需要。 在此想多請教一下版上專家一個疑問。 .net framework 4以及其相關的更新,由於也有相當的容量。 而我的硬碟空間已經極其稀少了,影響了我的系統的運轉流暢性。 我要做取捨把相對來說較為不重要的程式刪除:那就是.net framework 4。 我的系統中已經安裝有有前幾版的.net framework,以前的經驗就是非常夠用了。 我的硬碟運作很簡易,也用不到.net framwork 4來執行一些奢侈的程式。 所以,綜合以上情況,我有什麼簡易的(因為複雜的我就難以理解了)方式來刪除 .net framework 4以便增加一些我的硬碟空間(這就對我的硬碟運轉速度幫助很大了)? 比如說,我在新增移除程式的清單中,有看到很多跟.net framework 4有關的更新等等, 我能夠直接在新增移除程式清單中,對這些我不想留在我硬碟中的.net framework 4的相 關程式予以點選刪除,就能達成我的目的嗎? 感謝說明.... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 140.112.4.206 ※ 編輯: CassSunstein 來自: 140.112.4.206 (02/11 12:53)

hirokofan :不就跟你說有工具可以刪嗎? 02/11 12:58

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gallerypp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()