Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 每次只練半小時 會很怪嗎?
Feb 26th 2014, 00:47, by MyOneandOnly

作者MyOneandOnly (省!省!省!)

看板ask

標題[請問] 每次只練半小時 會很怪嗎?

時間Wed Feb 26 00:47:12 2014

我沒有自己的鋼琴,都到琴房租琴 半小時為一單位 我就每次都練半小時 就出來了 我覺得 我已經有享受到彈鋼琴的樂趣了 那個櫃檯小姐是覺得.... 不予置評 想問問各位 你拉小提琴 或彈鋼琴 或練樂器 每次都只要半個小時就夠了嗎 我會很怪嗎 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.165.8.126

APM99:你爽就好 02/26 00:49

MyOneandOnly:好 02/26 00:50

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gallerypp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()