Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
[請益] 明治膠原蛋白沒有原廠湯匙如何計算份量?
Feb 17th 2014, 16:20, by ooohohoho

作者ooohohoho (請殺了我..痛快點)

看板BeautySalon

標題[請益] 明治膠原蛋白沒有原廠湯匙該如何計算份量?

時間Mon Feb 17 16:20:34 2014

前一陣子姊姊去日本玩, 便請她幫我帶明治膠原蛋白給我, 想說試試看該牌膠原蛋白的功力, 不過她竟然...帶了一包"補充包"給我, 我根本沒有吃過明治的膠原蛋白, 我哪來的湯匙啊~~~ 家中沒有電子秤,也沒辦法用秤重方式去計算份量, 現在只好上來跟諸位吃過明治膠原蛋白的前輩請教, 在沒有明治原廠湯匙的情況下, 請問有沒有什麼好方法可以順利量出一天的份量呢? 例如料理用大匙共幾匙這樣, 拜託大家了~~~謝謝! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 163.29.253.101 ※ 編輯: ooohohoho 來自: 163.29.253.101 (02/17 16:21)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gallerypp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()