Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
殘奧夫妻檔 初派利是  IVE劍王:老婆係我天使 FACE 周刊 351期
Feb 12th 2014, 12:53


陳蕊莊、譚湜琛二人相知相愛在劍擊場,這裏亦成了他們的約會地點,阿莊說:「我哋一星期練五日劍,如果唔係兩個都玩劍擊,邊有時間見同拍拖。」 

Main Camp

殘奧夫妻檔初派利是  IVE劍王:老婆係我天使

Ads by Google

韓劇《來自星星的你》 hit煲,劇中全智賢最終揀外星人金秀賢定富二代朴海鎮?雖然仲未知有情人能否終成眷屬,但香港代表、 14年兩位殘奧輪椅劍擊代表譚湜琛和陳蕊莊,在上月 17日先搶體壇頭啖湯共諧連理,「以後唔係情侶檔,係夫妻檔!」
相愛四年,沒有千萬婚禮、沒有傳媒爭相採訪,但二人甘苦與共,一樣恩愛幸福!現讀香港專業教育學院( IVE)管理學 Yr. 4的阿琛,坐着輪椅 sweet爆說:「個天收番我對腳,但畀咗老婆我,係佢完整咗我嘅生命!」

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gallerypp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()