Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
How to Make, Market, and Sell eBooks

Essential and free e-publishing methods to market ebooks at major retailers and personal sites/blogs. Sign up for this online course for just $29.
From our sponsors
[心得] 露得清細白修護晚霜
Feb 11th 2014, 13:12, by hanyui

作者hanyui (韓愈)

看板BeautySalon

標題[心得] 露得清細白修護晚霜

時間Tue Feb 11 13:12:29 2014

露得清 細白修護晚霜 50g 標價499 常態價格399左右 屈臣氏上一檔買一送一只要250我覺得好便宜啊都想拿來擦手了(現在第二件半價) 為什麼要推薦 因為我擦了一整罐真的有白 我是混和肌:兩頰乾有毛孔 T字油到一小時脫妝 不長痘 容易過敏 洗熱水會起疹 春夏用資生堂優白系列清爽型 或 aqualabel美白系列清爽型 秋冬會用百優或這罐 露得清這罐坦白說我覺得有點刺激 如果遇到輕微過敏或膚質不好的時候(比方說洗面儀刷太久發紅的狀況) 擦起來會有點刺刺的 我還蠻常遇到這種情況 但是保濕力OK 擦完臉也不會太油 (像百優我就覺得有點油) 觸感像資生堂美白護手霜 有香味但可接受 價格便宜 總體而言我覺得如果膚質強壯又想白的朋友可以試試 XD -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 140.112.69.10

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gallerypp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()