Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
[請益] 之前的工作沒勞健保
Feb 13th 2014, 02:51, by peacejane

作者peacejane (設計人)

看板Salary

標題[請益] 之前的工作沒勞健保

時間Thu Feb 13 02:51:13 2014

是這樣的 小妹我是學生打工族 102年6月換工作 是一家婚紗公司 (102/06-102/09)但是他沒有勞健保 ,公司也沒有主動提 直到我工作3個月後我媽才問我勞健保的問題,我才發現傻傻的我都沒有被保 . 因為之前我是在大公司打工所以有被保勞健保 所以我媽就把我的健保轉出 所以在我在婚紗店的時候等於都沒繳健保費 今天收到催繳單要繳將近3000元的健保費 (知道沒有勞健保之後就立馬離職了) 請問板上的各位 我要去申訴嗎?還可以申訴嗎?(都過很久了) 3000塊對學生真的不是小數字 謝謝大家 -- -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 115.80.24.174

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gallerypp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()