Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Transform Self-Doubt into Confidence

Find Your True Path In Life, Release Inner Blocks, & Move Forward With Confidence. Sign up for this $21 online course by Max Highstein today.
From our sponsors
[心情] 我傻傻的 想著個可能性渺茫的你
Feb 13th 2014, 18:56, by pudding0809

作者pudding0809 (會心一笑〃)

看板Boy-Girl

標題[心情] 我傻傻的 想著個可能性渺茫的你

時間Thu Feb 13 18:56:27 2014

一個樓層那麼廣 那扇莫名反鎖的門 巧合的你在門的另一端幫我開鎖 10幾個人的交換禮物 巧合的你抽到我的 跟我有同款不同色的行動電源 一白 一粉 我躲在櫃上崩潰大哭 還是被你發現 雖然沒有特別安慰 但一秒讓我破涕而笑 你是世上第一個 自從閃離職那天 巧合的同天你也被調去別的單位 你知不知道 我一直默默喜歡你 這份薪水不到17K的工作 會撐到最後 全是因為可以和你一起在同個空間上班 當你說你有女朋友 俏皮的對我吐舌頭 不告訴我女朋友是誰 我的心好痛 好難過 但還是要假裝沒事 早知道那天就假裝過敏戴上口罩 這次是真的真的 離開了有你在的地方... 天公廟的運籤 月下老人的籤 紫竹寺擲到的蘋果 還有總是靈驗到不可思議的夢境 與現實太不符 突然原本迷信的我 都覺得這不準...諸天神聖別開我玩笑 我好想你 我好捨不得 好捨不得這份關係 最後僅剩下一個同款不同色的行動電源 可以思念 不想睡 是怕進了沒有你的夢 不想醒 是離開有你在的夢 沒有你的世界 賴床  是想再見你一面 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.40.56.77

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gallerypp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()