Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
U花U草 我的樣子如何 鄧琪樺 FACE 周刊 352期
Feb 19th 2014, 11:30


嶺南大學持續進修學院旅遊學高級文憑 Yr.2鄧琪樺( Jennifer)大方承認有輕微整容的 Jennifer不介意別人看穿她有整容,「我做得出又唔怕認,不過我又唔會主動講,有人問我會認!」 

U花 U草

我的樣子如何 鄧琪樺

雖然韓妹幾乎個個倒模樣,不過典型索女外貌仍然成為唔少港女嘅終極變臉目標,現就讀嶺南大學持續進修學院旅遊學高級文憑 Yr.2的鄧琪樺( Jennifer), 1米 8高過熊黛林,可惜天生路人樣。
她更大膽承認自己有整過容:「我割過雙眼皮、個鼻打過玻尿酸(隆鼻),有錢想整靚啲個鼻,個樣決定好多嘢,冇靚樣,根本冇人在意你善良嘅內心!」

Ads by Google

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gallerypp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()