Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 這樣的興趣該分類在哪種工作?
Feb 19th 2014, 13:54, by momo336699

作者momo336699 (momo336699)

看板Tech_Job

標題[請益] 這樣的興趣該分類在哪種工作?

時間Wed Feb 19 13:53:58 2014

小弟從推甄後開始接觸科技版 碩士推到中正研究所 在版上看到的固態組都是以 設備和製程為主 但我對這兩種工作內容興趣缺缺 我比較希望是能夠以某樣材料做出元件 或是研發出新元件等等的這種工作 那我應該是要往哪個方向去做發展? 而以我現在的學校要以研替的方式 去找我想要的那種工作難度高嗎? 需要念到博士嗎? 不想往學術界跑 錢有正常範圍內就好 不知道版上大大有什麼意見 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.67.61.246

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gallerypp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()