Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] Yahoo!奇摩信箱無法進入
Feb 11th 2014, 03:52, by kakakaka

作者kakakaka (卡四)

站內ask

標題[請問] Yahoo!奇摩信箱無法進入

時間Tue Feb 11 03:52:13 2014

我平常都是用IE從Yahoo!奇摩首頁進入點選信箱來登入的。 可是從剛剛就一直進不去,改用Google Chrome也是進不去。 然後用搜尋Yahoo!奇摩信箱也是進不去。 可是我的安卓系統的手機是還看得到我之前的信件。 我剛從別的信箱寄到Yahoo!奇摩信箱,用手機收得到, 而且看首頁的預覽也是看得到,所以我想是可以登入但是就是進不去。 請問這樣是?? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 49.158.102.72 ※ 編輯: kakakaka 來自: 49.158.102.72 (02/11 03:59)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gallerypp 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()